Klachten

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een artikel, over de afhandeling van uw bestelling of een andere klacht over ZoomBee, neem dan contact met ons op. Wij proberen het probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.
 
We zijn per telefoon bereikbaar op 06-33684556 
U  kunt ook een e-mail sturen naar info@zoombee.nl. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of uw bestelling (zoals het bestelnummer, het artikel, een foto etc.) zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.

We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om tot een oplossing te komen.

We vertrouwen er op dat we er gewoon samen uitkomen, maar mocht u desondanks niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan horen wij het graag en anders kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Zie algemene voorwaarden artikel 14 en 15