Afkoelingsperiode
U heeft een afkoelingsperiode van 30 dagen om zonder opgaaf van redenen een product of bestelling te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. De originele productverpakking verzoeken wij u weer mee te sturen.
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Voor een snelle afhandeling dient u het retourformulier uit de doos te gebruiken. Moch u die niet (meer) hebben, vermeld dan in ieder geval het bestelnummer in of op de doos.
Alle matrasjes zijn in doorzichtig plastic verpakt.
Wij vragen u matrasjes in verband met de hygiëne niet uit het plastic te halen voor u weet of het de juiste maat betreft en aan uw verwachtingen voldoet.
U draagt hierbij zelf de kosten van het retour zenden.
Het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten wordt na ontvangst van de retouren zo snel mogelijk op uw rekening teruggestort. Indien u slechts een deel van uw bestelling retourneert, krijgt u het aankoop bedrag van het betreffende artikel teruggestort.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ZoomBee heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Retouradres:
ZoomBee
Leemansweg 37C
6827BX Arnhem
Annuleren:
Zolang de bestelling nog niet is verstuurd kunt u altijd kosteloos annuleren. Het volledige aankoopbedrag wordt dan binnen uiterlijk 14 dagen op uw rekening teruggestort.
Ruilen:
Het is ook mogelijk om (een deel van) de bestelling te ruilen. Dit kunt u per mail of via het retourformulier aangeven.
U hoeft dan geen nieuwe bestelling aan te maken. De aankoopkosten worden dan verrekend (u betaald dan alleen de kosten voor het retourneren en de eventuele meerprijs van het product).
Garantie
We staan ervoor in dat de geleverde artikelen deugdelijk zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. ZoomBee geeft dan ook op alle artikelen garantie. Normaliter is dit de fabrieksgarantie die van de fabrikant uit standaard wordt aangeboden. Daarnaast heeft u altijd recht op de wettelijke garantie van een product.
Indien u producten onder garantie retour wilt zenden, dient u vooraf contact met ons op te nemen. De kosten voor het retour komen dan voor onze rekening.
Gebreken die zijn ontstaan als het gevolg van normale slijtage of die zijn te wijten aan aanmerkelijke schuld van de klant vallen niet onder de garantie.